Sa preko 120 godina historije, Dunlop slavi svoj vječni uspeh i jedinstvenu ulogu, koju je robna marka svih ovih godina igrala u krčenju puta i poboljšavanju karakteristika pneumatika.
Istorija Dunlopovih pneumatika je neraskidivo povezana sa inovacijama koje je preduzeće uvodilo. Istorija ide ruku pod ruku sa Dunlopovom odanošću motociklističkim trkama svih vrsta, a prijenos trkačke tehnologije na pneumatike za svakodnevnu vožnju po putu je tradicija koja seže do samog početka Dunlopovog gumarskog preduzeća. U ovih više od 120 godina, Dunlop je postigao izuzetne rezultate na trkalištima, uključujući 34 pobjede na čuvenoj automobilskoj Endurans trci 24 sata Le Manš.
Dunlop se i danas u cijelom svijetu uključuje u sve vrste sportova na dva i četiri točka. Inovacije kojima je Dunlop prokrčio put i uspjesi preduzeća u moto sportu u više od 120 godina, omogućili su da ova robna marka među automobilskim i motociklističkim entuzijastima stekne renome kome nema ravnog.
Godine 1999. gumarska preduzeća Goodyear i Dunlop u Evropi, Japanu i SAD su se putem veze između američkog društva Goodyear Tire & Rubber Company i japanskog Sumitomo Rubber Industries udružila i nastalo je šest novih grupacija preduzeća. Jedna od njih je Goodyear Dunlop Tires Europe koja upravlja svim gumarskim preduzećima robnih marki Dunlop i Goodyear, mješovitim društvima na cijeloj evropskoj teritoriji.